Lista Mistrzów
Warhammer - SHEERIF
Naruto
- Brak mistrza
Resident Evil - Brak mistrza
Neuroshima Brak mistrza
Wampir - Brak mistrza
Dragon Story
- Lavi
Underfantasy - Lavi
Cyberpunk - Lavi

Top posters
Lavi (1392)
 
Michaś (707)
 
SHEERIF (513)
 
Robson (479)
 
Anna (476)
 
RafciOo (174)
 
Zero (173)
 
Fenek (45)
 
pczyż (8)
 
Arheros (5)
 

Nasi przyjaciele :)



Zasady do Neuroshimy

 :: Uniwersa :: Neuroshima

Go down

Zasady do Neuroshimy

Pisanie  Lavi on Styczeń 7th 2008, 16:27

REGUŁA WSZYSTKICH REGUŁ:

Poziom Trudności | Procenty | Modyfikator do współczynnika

    Łatwy | poniżej 0% | +3
    Przeciętny | 0% do 10% | 0
    Problematyczny | do 30% | -3
    Trudny | do 60% | -6
    Bardzo Trudny | do 90% | -9
    Cholernie Trudny | do 120% | -12
    Elita | do 150% | -15
    Fart | do 180% | -18
    Cud | do 210% | -21
    Bóg | do 240% | -24


Akcje za 1 segment:

    StrzałKrótka seriaCiosBlokSchowanie się za osłoną z pozycji wychylonejWychylenie się zza osłonyOdbezpieczenie broniWyrwanie zawleczki granatuPrzeładowanie shotgunaPrzyklęknięcie, pad na ziemięBieg, skok (1 metr)ZwodyUnik


Akcje za 2 segment:

    Długa seriaDobycie broniRzut granatem, nożemStrzał z łukuCios mieczem, włócznią, toporemPowstanie z przyklękuWypatrzenie ukrytego przeciwnika


Akcje za 3 segment:

    Zmiana magazynkaOgień ciągłyRzut włóczniąCios młotem, łańcuchemPoderwanie się z pozycji leżącejWczołganie się za osłonę


TABELA ODLEGŁOŚCI:
Zasięg (Metry) | Modyfikator Trudności

    Noż, granat: Każde 1m to 1 pkt. utrudnienia
    Pistolet: Każde 5m to 1 pkt. utrudnienia
    Pistolety maszynowe: Każde 10m to 1 pkt. utrudnienia
    Karabiny: Każde 50m to 1 pkt. utrudnienia
    Karabiny wyborowe: Każde 100m to 1 pkt. utrudnienia


* Pamiętajcie o celowniku optycznym i sztuczce "Snajper".


Ostatnio zmieniony przez Lavi dnia Czerwiec 4th 2014, 19:20, w całości zmieniany 10 razy
avatar
Lavi
Poziom 17
Poziom 17

Male
Pisces Cat
Exp : 1392
SP : 2045
Sława : 16

Powrót do góry Go down

Re: Zasady do Neuroshimy

Pisanie  Lavi on Styczeń 7th 2008, 16:27

TABELA OSŁON:

    Cel jest widoczny w 2/3 | 20%
    Cel jest widoczny w 1/2 (lub klęcz) | 40%
    Cel jest widoczny w 1/3 (wychylił się lub leży) | 60%
    Wystaje prawie tylko sama głowa, ręka i spluwa (+20% utr. do strzelania) | 80%


TABELA RUCHU:

    Biegnący 20%
    Ale gdy biegniesz, tobie również trudniej celować. Jeśli chcesz strzelić podczas biegu dodaj sobie 30% do utrudnienia.
    Pędzący
    Gdy gość biegnie sprintem, scyhlony, do tego jeszcze stara się kluczyć, trafić go jest jescze trudniej. Jednak on sam o strzelaniu możę zapomnieć. Podczas takiego kuranckiego biegu można jedynie strzelać na ślepo (Ogień zaporowy).


TRAFIENIE SELEKTYWNE:

    Tułów | 20%
    Nogi | 40%
    Ręce | 60%
    Głowa | 80%
    Oko, Palce itp. | 120%


UMIEJSCOWIENIE TRAFIENIA:
k20 | Lokalizacja i obrażenia:

    1-2 | Trafienie w głowę
    3-4 | Trafienie w prawą rękę
    5-6 | Trafienie w lewą rękę
    7-9 | Trafienie w prawą nogę
    10-13 | Trafienie w lewą nogę
    14-20 | Trafienie w tułów


EFEKT TRAFIENIA GRANATEM:
Rzut k20 na każdą lokację - tułów, głowa, pr. i l. ręka, noga:

Krytyczne

    1-4 = rana Ciężka
    5-13 = rana Lekka
    14-20 = nic


Normalne

    1-2 = rana Ciężka
    3-11 = rana Lekka
    12-20 = nic


Minimalne

    1-9 = rana Lekka
    10-20 = nic


OGIEN ZAPOROWY:
Przypadkowe trafienia dla ognia zaporoweo (rzut k20):
Odległość | do 10m | do 20m | do 30m

    Częsciowo ukryty | 1 | - | -
    Odkryty | 1,2 | 1 | 1 |

* W przypadku ognia zaporowego jedynka nie podnosi poziomu obrażeń


Ostatnio zmieniony przez Lavi dnia Sierpień 9th 2009, 21:36, w całości zmieniany 1 raz
avatar
Lavi
Poziom 17
Poziom 17

Male
Pisces Cat
Exp : 1392
SP : 2045
Sława : 16

Powrót do góry Go down

Re: Zasady do Neuroshimy

Pisanie  Lavi on Styczeń 7th 2008, 16:28

OBRAŻENIA A PANCERZE:
Rodzaj rany | Brak pancerza | Lekki Pancerz (SP1) | Ciężki Pancerz (SP2) | Bardzo Ciężki Pancerz (SP3)

    Lekka | Obr. lekkie | Draśnięcie | Brak obrażeń | Brak obrażeń
    Ciężka | Obr. ciężkie | Obr. lekkie | Draśnięcie | Brak obrażeń
    Krytyczna | Obr. krytyczne | Obr. ciężkie | Obr. lekkie | Draśnięcie
    Lekka, 1,2 na k20 | Obr. ciężkie | Obr. lekkie| Draśnięcie | Brak obrażeń
    Ciężka, 1,2 na k20 | Obr. krytyczne | Obr. ciężkie | Obr. lekkie | Draśnięcie
    Krytyczna, 1,2 na k20 | Obr. 2x krytyczne | Obr. Ciężka + Krytyczna | Obr. krytyczne | Obr. Ciężkie


PRZEBIJALNOŚĆ A PANCERZE:
Rodzaj amunicji | Brak pancerza | Lekki Pancerz (SP1) | Ciężki Pancerz (SP2) | Bardzo Ciężki Pancerz (SP3)

    PP0 | Pełne obrażenia | Pełne obrażenia | Pełne obrażenia | Pełne obrażenia
    PP1 | Pełne obrażenia | Pełne obrażenia | Draśnięcie | Brak obrażeń
    PP2 | Pełne obrażenia | Pełne obrażenia | Pełne obrażenia | Draśnięcie
    PP3 | Pełne obrażenia | Pełne obrażenia | Pełne obrażenia | Pełne obrażenia
    PP0, 1,2 na k20 | Pełne obrażenia | Pełne obrażenia| Draśnięcie | Brak obrażeń
    PP1, 1,2 na k20 | Pełne obrażenia | Pełne obrażenia | Pełne obrażenia | Draśnięcie
    PP2, 1,2 na k20 | Pełne obrażenia | Pełne obrażenia | Pełne obrażenia | Pełne obrażenia
    PP3, 1,2 na k20 | Pełne obrażenia | Pełne obrażenia | Pełne obrażenia | Pełne obrażenia


OGIEŃ MASZYNOWY

  • Krótka | -10%
  • Długa Seria +10%
    oraz zwiększa poziom zadawanych obrażeń o jeden poziom (nie kumuluje się z bonusem z wyrzucenia k20)
  • Ogień ciągły
    efekt - patrz "Ogień zaporowy"


OBRAŻENIA

  • Obrażena lekkie:
    +30% utrudnienia do wszelkich testów (+15% jeśli zdasz Trudny test Odporności na ból)
  • Obrażenia ciężkie:
    przewracasz się na ziemię:
    +60% utrudnienia do wszelkich testów (+30% jeśli zdasz Bardzo Trudny test Odporności na ból)
    Ponadto tracisz 1 segment na stałe

  • Obrażenia Krytyczne:
    przewracasz się na ziemię i tracisz przytomność. Jeśli nie otrzymasz pierwszej pomocy umrzesz.


OBRAŻENIA ŚRUTÓWEK
Zasięg | Obrażenia | Trudność |

    do 20m | Draśnięcia | 30%
    do 10m | Lekkie + Draśń. | 0%
    do 5m | Ciężkie + Draśń. | -10%
    do 2m | Krytyczne + Draśń. | -30%


GRANAT OBRONNY
Zasięg | Obrażenia

    do 1m | Krytyczna
    do 2m | Ciężka
    do 3m | Lekka
    do 4m | Draśnięcie (Oszołomienie, przewrócenie)


GRANAT ODŁAMKOWY
Zasięg | Obrażenia | Ilość odłamków

    do 5m | Krytyczna | 6 odł.
    do 10m | Ciężka | 5 odł.
    do 15m | Lekka | 4 odł.
    do 20m | Oszołomienie, Przewrócenie | 3 odł.
    do 25m | Brak | 2 odł.
    do 30m | Brak | 1 odł.


OBRAŻENIA ODŁAMKA
Odłamek (k20):

    1-5 Ciężka
    6-10 Lekka
    11-15 Draśnięcie
    16-20 Brak


Ostatnio zmieniony przez Lavi dnia Styczeń 27th 2013, 21:40, w całości zmieniany 8 razy
avatar
Lavi
Poziom 17
Poziom 17

Male
Pisces Cat
Exp : 1392
SP : 2045
Sława : 16

Powrót do góry Go down

Re: Zasady do Neuroshimy

Pisanie  Lavi on Sierpień 21st 2010, 16:13

Oto wzór formularza który wypadałoby zrobić na potrzebny NS'a. Forumularz oczywiście może leżeć na forum. Dodatkowo przydałoby się żeby każda z postaci miała swoją krótką historię/życiorys czy jak tam kto chce. Około 1 strony treściwej o losach, wrogach, przyjaciołach i przeżyciach danej postaci.[/color]

#1# Jest późny wieczór, od zachodu zbliża sie wichura, pierwsze podmuchy poruszają konarami skarłowaciałych drzew. Wyłaniasz się zza załomu muru, przekraczas ulice i wchodzisz do knajpy. Panujący w niej zgiełk ustaje, a zgromadzeni wewnątrz dostrzegają...

{ Jak wyglądasz? Jak sie poruszasz, jak spoglądasz? Jesteś wysoki, czy niski, ubierasz sie niechlujnie, czy szpanersko? Broń jest widzoczna, czy ukryta pod płaszczem ? Jesteś pewny siebie, czy raczej czujnym wzrokiem spoglądasz w strone nieznajomych ? }

...

#2# Siedzisz przy barze, rozglądając sie po zniszczonych, poprzecinanych seriami pocisków ścianach. W pewnym momencie dosiada się facet o krzywym spojrzeniu i stawia ci piwo. Co robisz ?

{ Jesteś kontaktowy, czy mrukliwy? Łatwo nawiązujesz przyjażnie czy raczej jesteś nieufny. A może twój styl byćia sprawia, że takie patałachy nigdy się do ciebie nie dosiadają? Gadasz jak najęty, czy cedzisz słowa jak Clint Eastwood? }

...

#3# W końcu jeden z tych palantów podchodzi do jakieś laski i bez słowa uderza ją w twarz. Panienka przewraca się na ziemięm a on kopię ją, a nastepnie łapie za włosy i wyciąga na zewnątrz knajpy. I co ty na to?

{ Jak z uczuciami? Wiesz co to litość? Jesteś brutalny czy delikatny? Co sądzisz o przemocy? Zabiłeś już kogoś, czy nie? Masz jakieś zasady moralne? No jak, co z tobą? }

...

#4# Zamieszanie się kończy, sączysz zimne piwo, cicha muzyka uspokaja cię. Wracasz wspomnieniami do dawnych dni, do czasów młodości. Wspominasz rodzinę.

{ Jakie masz nastawienie do tradycji i rodziny? Co sądzisz o swoim ojcu i matce? Masz rodzeństwo? Jesteś samotny, czy może gdzieś daleko stąd ktoś na ciebie czeka? }

...

#5# Przypominają ci się słowa twojego ojca. Możesz je powtórzyć?

{ Czy twój ojciec, lub ktoś inny, bardzo dla ciebie ważny czegoś cie nauczył? Zdradził ci jakąś mądrość, prawdę życziową? Jest coś, za co go wyjątkowo szanujesz? Chciałbyś być taki jak on? }

...

#6# Nagle spokój zostaje brutalnie przerwany hukiem wystrzału. Ktoś kogoś postrzelił, teraz wychodzą na zewnątrz, słychać krzyki, jeszcze jeden huk wystrzału. Ktoś właśnie kopnął w kalendarz. Dobrze, że to nie ty, co ?

{ Boisz się śmierci? Jak reagujesz w sytuacji niebezpiecznych? Mięknie ci rura, czy dalej jesteś hardy? Myśliusz czasami o końcu? Masz jakiś cel, ktróy chciałbyś osiągnąć zanim wyciągniesz kopyta? }

...
avatar
Lavi
Poziom 17
Poziom 17

Male
Pisces Cat
Exp : 1392
SP : 2045
Sława : 16

Powrót do góry Go down

Re: Zasady do Neuroshimy

Pisanie  Lavi on Sierpień 21st 2010, 16:13

Dane Osobowe

Imię nazwisko:
Codename:

Pochodzenie:
Cecha z pochodzenia:
Profesja:
Cecha z Profesji:
Opis cechy:
Specjalizacja:

Statystyki

Zręczność:
Spryt:
Percepcja:
Charakter:
Budowa:

Choroba

Nazwa:
Lek:
Pierwsze symptomy:
Stan ostry:
Stan krytyczny:

Umiejętności

Zręczność:

Walka wręcz
- Bijatyka
- Broń ręczna
- Rzucanie

Broń strzelecka
- Pistolety
- Karabiny
- Broń maszynowa

Broń dystansowa
- Łuk
- Kusza
- Proca

Prowadzenie pojazdów
- Samochód
- Ciężarówka
- Motocykl

Zdolności manualne
- Kradzież kieszonkowa
- Zwinne dłonie
- Otwieranie zamków

Percepcja:

Orientacja w terenie
- Wyczucie kierunku
- Tropienie
- Przygotowanie pułapki

Spostrzegawczość
- Nasłuchiwanie
- Wypatrywanie
- Czujność

Kamuflaż
- Skradanie się
- Ukrywanie się
- Maskowanie

Przetrwanie
-Łowiectwo
- Zdobywanie wody
- Znajomość terenu

Charakter:

Negocjacje
- Persfazja
- Zastraszanie
- Zdolności przywódcze

Empatia
- Postrzeganie emocji
- Blef
- Opieka nad zwierzętami

Siła woli
-Odporność na ból
- Niezłomność
- Morale

Spryt:

Medycyna
- Leczenie ran
- Leczenie chorób
- Pierwsza pomoc

Technika
- Mechanika
- Elektronika
- Komputery

Sprzęt
- Maszyny ciężkie
- Wozy bojowe
- Kutry

Pirotechnika
- Rusznikarstwo
- Wyrzutnie
- Materiały wybuchowe

Budowa:

Sprawność
- Pływanie
- Wspinaczka
- Kondycja

Jeździectwo
- Jazda konna
- Powożenie
- Ujeżdżanie

Sztuczki

Nazwa:
Opis:

Reputacja

Sława:
Miejsca szczególne:

Bronie

Ekwipunek

Przyjaciele i wrogowie

Imię:
Status:
Opis:

Kod:

[color=yellow]Dane Osobowe[/color]

Imię nazwisko:
Codename:

Pochodzenie:
Cecha z pochodzenia:
Profesja:
Cecha z Profesji:
Opis cechy:
Specjalizacja:

[color=yellow]Statystyki[/color]

Zręczność:
Spryt:
Percepcja:
Charakter:
Budowa:

[color=yellow]Choroba[/color]

Nazwa:
Lek:
Pierwsze symptomy:
Stan ostry:
Stan krytyczny:

[color=yellow]Umiejętności[/color]

[color=green]Zręczność:[/color]

Walka wręcz
- Bijatyka
- Broń ręczna
- Rzucanie

Broń strzelecka
- Pistolety
- Karabiny
- Broń maszynowa

Broń dystansowa
- Łuk
- Kusza
- Proca

Prowadzenie pojazdów
- Samochód
- Ciężarówka
- Motocykl

Zdolności manualne
- Kradzież kieszonkowa
- Zwinne dłonie
- Otwieranie zamków

[color=green]Percepcja:[/color]

Orientacja w terenie
- Wyczucie kierunku
- Tropienie
- Przygotowanie pułapki

Spostrzegawczość
- Nasłuchiwanie
- Wypatrywanie
- Czujność

Kamuflaż
- Skradanie się
- Ukrywanie się
- Maskowanie

Przetrwanie
-Łowiectwo
- Zdobywanie wody
- Znajomość terenu

[color=green]Charakter:[/color]

Negocjacje
- Persfazja
- Zastraszanie
- Zdolności przywódcze

Empatia
- Postrzeganie emocji
- Blef
- Opieka nad zwierzętami

Siła woli
-Odporność na ból
- Niezłomność
- Morale

[color=green]Spryt:[/color]

Medycyna
- Leczenie ran
- Leczenie chorób
- Pierwsza pomoc

Technika
- Mechanika
- Elektronika
- Komputery

Sprzęt
- Maszyny ciężkie
- Wozy bojowe
- Kutry

Pirotechnika
- Rusznikarstwo
- Wyrzutnie
- Materiały wybuchowe

[color=green]Budowa:[/color]

Sprawność
- Pływanie
- Wspinaczka
- Kondycja

Jeździectwo
- Jazda konna
- Powożenie
- Ujeżdżanie

[color=yellow]Sztuczki[/color]

Nazwa:
Opis:

[color=yellow]Reputacja[/color]

Sława:
Miejsca szczególne:

[color=yellow]Bronie[/color]

[color=yellow]Ekwipunek[/color]

[color=yellow]Przyjaciele i wrogowie[/color]

Imię:
Status:
Opis:
avatar
Lavi
Poziom 17
Poziom 17

Male
Pisces Cat
Exp : 1392
SP : 2045
Sława : 16

Powrót do góry Go down

Re: Zasady do Neuroshimy

Pisanie  Sponsored content


Sponsored content


Powrót do góry Go down

Powrót do góry


 :: Uniwersa :: Neuroshima

 
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach