Similar topics
    Lista Mistrzów
    Warhammer - SHEERIF
    Naruto
    - Brak mistrza
    Resident Evil - Brak mistrza
    Neuroshima Brak mistrza
    Wampir - Brak mistrza
    Dragon Story
    - Lavi
    Underfantasy - Lavi
    Cyberpunk - Lavi

    Top posters
    Lavi (1392)
     
    Michaś (707)
     
    SHEERIF (513)
     
    Robson (479)
     
    Anna (476)
     
    RafciOo (174)
     
    Zero (173)
     
    Fenek (45)
     
    pczyż (8)
     
    Arheros (5)
     

    Nasi przyjaciele :)



    Zasady do Neuroshimy

     :: Uniwersa :: Neuroshima

    Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down

    Zasady do Neuroshimy

    Pisanie  Lavi on Styczeń 7th 2008, 16:27

    REGUŁA WSZYSTKICH REGUŁ:

    Poziom Trudności | Procenty | Modyfikator do współczynnika

      Łatwy | poniżej 0% | +3
      Przeciętny | 0% do 10% | 0
      Problematyczny | do 30% | -3
      Trudny | do 60% | -6
      Bardzo Trudny | do 90% | -9
      Cholernie Trudny | do 120% | -12
      Elita | do 150% | -15
      Fart | do 180% | -18
      Cud | do 210% | -21
      Bóg | do 240% | -24


    Akcje za 1 segment:

      StrzałKrótka seriaCiosBlokSchowanie się za osłoną z pozycji wychylonejWychylenie się zza osłonyOdbezpieczenie broniWyrwanie zawleczki granatuPrzeładowanie shotgunaPrzyklęknięcie, pad na ziemięBieg, skok (1 metr)ZwodyUnik


    Akcje za 2 segment:

      Długa seriaDobycie broniRzut granatem, nożemStrzał z łukuCios mieczem, włócznią, toporemPowstanie z przyklękuWypatrzenie ukrytego przeciwnika


    Akcje za 3 segment:

      Zmiana magazynkaOgień ciągłyRzut włóczniąCios młotem, łańcuchemPoderwanie się z pozycji leżącejWczołganie się za osłonę


    TABELA ODLEGŁOŚCI:
    Zasięg (Metry) | Modyfikator Trudności

      Noż, granat: Każde 1m to 1 pkt. utrudnienia
      Pistolet: Każde 5m to 1 pkt. utrudnienia
      Pistolety maszynowe: Każde 10m to 1 pkt. utrudnienia
      Karabiny: Każde 50m to 1 pkt. utrudnienia
      Karabiny wyborowe: Każde 100m to 1 pkt. utrudnienia


    * Pamiętajcie o celowniku optycznym i sztuczce "Snajper".


    Ostatnio zmieniony przez Lavi dnia Czerwiec 4th 2014, 19:20, w całości zmieniany 10 razy
    avatar
    Lavi
    Poziom 17
    Poziom 17

    Male
    Pisces Cat
    Exp : 1392
    SP : 2045
    Sława : 16

    Powrót do góry Go down

    Re: Zasady do Neuroshimy

    Pisanie  Lavi on Styczeń 7th 2008, 16:27

    TABELA OSŁON:

      Cel jest widoczny w 2/3 | 20%
      Cel jest widoczny w 1/2 (lub klęcz) | 40%
      Cel jest widoczny w 1/3 (wychylił się lub leży) | 60%
      Wystaje prawie tylko sama głowa, ręka i spluwa (+20% utr. do strzelania) | 80%


    TABELA RUCHU:

      Biegnący 20%
      Ale gdy biegniesz, tobie również trudniej celować. Jeśli chcesz strzelić podczas biegu dodaj sobie 30% do utrudnienia.
      Pędzący
      Gdy gość biegnie sprintem, scyhlony, do tego jeszcze stara się kluczyć, trafić go jest jescze trudniej. Jednak on sam o strzelaniu możę zapomnieć. Podczas takiego kuranckiego biegu można jedynie strzelać na ślepo (Ogień zaporowy).


    TRAFIENIE SELEKTYWNE:

      Tułów | 20%
      Nogi | 40%
      Ręce | 60%
      Głowa | 80%
      Oko, Palce itp. | 120%


    UMIEJSCOWIENIE TRAFIENIA:
    k20 | Lokalizacja i obrażenia:

      1-2 | Trafienie w głowę
      3-4 | Trafienie w prawą rękę
      5-6 | Trafienie w lewą rękę
      7-9 | Trafienie w prawą nogę
      10-13 | Trafienie w lewą nogę
      14-20 | Trafienie w tułów


    EFEKT TRAFIENIA GRANATEM:
    Rzut k20 na każdą lokację - tułów, głowa, pr. i l. ręka, noga:

    Krytyczne

      1-4 = rana Ciężka
      5-13 = rana Lekka
      14-20 = nic


    Normalne

      1-2 = rana Ciężka
      3-11 = rana Lekka
      12-20 = nic


    Minimalne

      1-9 = rana Lekka
      10-20 = nic


    OGIEN ZAPOROWY:
    Przypadkowe trafienia dla ognia zaporoweo (rzut k20):
    Odległość | do 10m | do 20m | do 30m

      Częsciowo ukryty | 1 | - | -
      Odkryty | 1,2 | 1 | 1 |

    * W przypadku ognia zaporowego jedynka nie podnosi poziomu obrażeń


    Ostatnio zmieniony przez Lavi dnia Sierpień 9th 2009, 21:36, w całości zmieniany 1 raz
    avatar
    Lavi
    Poziom 17
    Poziom 17

    Male
    Pisces Cat
    Exp : 1392
    SP : 2045
    Sława : 16

    Powrót do góry Go down

    Re: Zasady do Neuroshimy

    Pisanie  Lavi on Styczeń 7th 2008, 16:28

    OBRAŻENIA A PANCERZE:
    Rodzaj rany | Brak pancerza | Lekki Pancerz (SP1) | Ciężki Pancerz (SP2) | Bardzo Ciężki Pancerz (SP3)

      Lekka | Obr. lekkie | Draśnięcie | Brak obrażeń | Brak obrażeń
      Ciężka | Obr. ciężkie | Obr. lekkie | Draśnięcie | Brak obrażeń
      Krytyczna | Obr. krytyczne | Obr. ciężkie | Obr. lekkie | Draśnięcie
      Lekka, 1,2 na k20 | Obr. ciężkie | Obr. lekkie| Draśnięcie | Brak obrażeń
      Ciężka, 1,2 na k20 | Obr. krytyczne | Obr. ciężkie | Obr. lekkie | Draśnięcie
      Krytyczna, 1,2 na k20 | Obr. 2x krytyczne | Obr. Ciężka + Krytyczna | Obr. krytyczne | Obr. Ciężkie


    PRZEBIJALNOŚĆ A PANCERZE:
    Rodzaj amunicji | Brak pancerza | Lekki Pancerz (SP1) | Ciężki Pancerz (SP2) | Bardzo Ciężki Pancerz (SP3)

      PP0 | Pełne obrażenia | Pełne obrażenia | Pełne obrażenia | Pełne obrażenia
      PP1 | Pełne obrażenia | Pełne obrażenia | Draśnięcie | Brak obrażeń
      PP2 | Pełne obrażenia | Pełne obrażenia | Pełne obrażenia | Draśnięcie
      PP3 | Pełne obrażenia | Pełne obrażenia | Pełne obrażenia | Pełne obrażenia
      PP0, 1,2 na k20 | Pełne obrażenia | Pełne obrażenia| Draśnięcie | Brak obrażeń
      PP1, 1,2 na k20 | Pełne obrażenia | Pełne obrażenia | Pełne obrażenia | Draśnięcie
      PP2, 1,2 na k20 | Pełne obrażenia | Pełne obrażenia | Pełne obrażenia | Pełne obrażenia
      PP3, 1,2 na k20 | Pełne obrażenia | Pełne obrażenia | Pełne obrażenia | Pełne obrażenia


    OGIEŃ MASZYNOWY

    • Krótka | -10%
    • Długa Seria +10%
      oraz zwiększa poziom zadawanych obrażeń o jeden poziom (nie kumuluje się z bonusem z wyrzucenia k20)
    • Ogień ciągły
      efekt - patrz "Ogień zaporowy"


    OBRAŻENIA

    • Obrażena lekkie:
      +30% utrudnienia do wszelkich testów (+15% jeśli zdasz Trudny test Odporności na ból)
    • Obrażenia ciężkie:
      przewracasz się na ziemię:
      +60% utrudnienia do wszelkich testów (+30% jeśli zdasz Bardzo Trudny test Odporności na ból)
      Ponadto tracisz 1 segment na stałe

    • Obrażenia Krytyczne:
      przewracasz się na ziemię i tracisz przytomność. Jeśli nie otrzymasz pierwszej pomocy umrzesz.


    OBRAŻENIA ŚRUTÓWEK
    Zasięg | Obrażenia | Trudność |

      do 20m | Draśnięcia | 30%
      do 10m | Lekkie + Draśń. | 0%
      do 5m | Ciężkie + Draśń. | -10%
      do 2m | Krytyczne + Draśń. | -30%


    GRANAT OBRONNY
    Zasięg | Obrażenia

      do 1m | Krytyczna
      do 2m | Ciężka
      do 3m | Lekka
      do 4m | Draśnięcie (Oszołomienie, przewrócenie)


    GRANAT ODŁAMKOWY
    Zasięg | Obrażenia | Ilość odłamków

      do 5m | Krytyczna | 6 odł.
      do 10m | Ciężka | 5 odł.
      do 15m | Lekka | 4 odł.
      do 20m | Oszołomienie, Przewrócenie | 3 odł.
      do 25m | Brak | 2 odł.
      do 30m | Brak | 1 odł.


    OBRAŻENIA ODŁAMKA
    Odłamek (k20):

      1-5 Ciężka
      6-10 Lekka
      11-15 Draśnięcie
      16-20 Brak


    Ostatnio zmieniony przez Lavi dnia Styczeń 27th 2013, 21:40, w całości zmieniany 8 razy
    avatar
    Lavi
    Poziom 17
    Poziom 17

    Male
    Pisces Cat
    Exp : 1392
    SP : 2045
    Sława : 16

    Powrót do góry Go down

    Re: Zasady do Neuroshimy

    Pisanie  Lavi on Sierpień 21st 2010, 16:13

    Oto wzór formularza który wypadałoby zrobić na potrzebny NS'a. Forumularz oczywiście może leżeć na forum. Dodatkowo przydałoby się żeby każda z postaci miała swoją krótką historię/życiorys czy jak tam kto chce. Około 1 strony treściwej o losach, wrogach, przyjaciołach i przeżyciach danej postaci.[/color]

    #1# Jest późny wieczór, od zachodu zbliża sie wichura, pierwsze podmuchy poruszają konarami skarłowaciałych drzew. Wyłaniasz się zza załomu muru, przekraczas ulice i wchodzisz do knajpy. Panujący w niej zgiełk ustaje, a zgromadzeni wewnątrz dostrzegają...

    { Jak wyglądasz? Jak sie poruszasz, jak spoglądasz? Jesteś wysoki, czy niski, ubierasz sie niechlujnie, czy szpanersko? Broń jest widzoczna, czy ukryta pod płaszczem ? Jesteś pewny siebie, czy raczej czujnym wzrokiem spoglądasz w strone nieznajomych ? }

    ...

    #2# Siedzisz przy barze, rozglądając sie po zniszczonych, poprzecinanych seriami pocisków ścianach. W pewnym momencie dosiada się facet o krzywym spojrzeniu i stawia ci piwo. Co robisz ?

    { Jesteś kontaktowy, czy mrukliwy? Łatwo nawiązujesz przyjażnie czy raczej jesteś nieufny. A może twój styl byćia sprawia, że takie patałachy nigdy się do ciebie nie dosiadają? Gadasz jak najęty, czy cedzisz słowa jak Clint Eastwood? }

    ...

    #3# W końcu jeden z tych palantów podchodzi do jakieś laski i bez słowa uderza ją w twarz. Panienka przewraca się na ziemięm a on kopię ją, a nastepnie łapie za włosy i wyciąga na zewnątrz knajpy. I co ty na to?

    { Jak z uczuciami? Wiesz co to litość? Jesteś brutalny czy delikatny? Co sądzisz o przemocy? Zabiłeś już kogoś, czy nie? Masz jakieś zasady moralne? No jak, co z tobą? }

    ...

    #4# Zamieszanie się kończy, sączysz zimne piwo, cicha muzyka uspokaja cię. Wracasz wspomnieniami do dawnych dni, do czasów młodości. Wspominasz rodzinę.

    { Jakie masz nastawienie do tradycji i rodziny? Co sądzisz o swoim ojcu i matce? Masz rodzeństwo? Jesteś samotny, czy może gdzieś daleko stąd ktoś na ciebie czeka? }

    ...

    #5# Przypominają ci się słowa twojego ojca. Możesz je powtórzyć?

    { Czy twój ojciec, lub ktoś inny, bardzo dla ciebie ważny czegoś cie nauczył? Zdradził ci jakąś mądrość, prawdę życziową? Jest coś, za co go wyjątkowo szanujesz? Chciałbyś być taki jak on? }

    ...

    #6# Nagle spokój zostaje brutalnie przerwany hukiem wystrzału. Ktoś kogoś postrzelił, teraz wychodzą na zewnątrz, słychać krzyki, jeszcze jeden huk wystrzału. Ktoś właśnie kopnął w kalendarz. Dobrze, że to nie ty, co ?

    { Boisz się śmierci? Jak reagujesz w sytuacji niebezpiecznych? Mięknie ci rura, czy dalej jesteś hardy? Myśliusz czasami o końcu? Masz jakiś cel, ktróy chciałbyś osiągnąć zanim wyciągniesz kopyta? }

    ...
    avatar
    Lavi
    Poziom 17
    Poziom 17

    Male
    Pisces Cat
    Exp : 1392
    SP : 2045
    Sława : 16

    Powrót do góry Go down

    Re: Zasady do Neuroshimy

    Pisanie  Lavi on Sierpień 21st 2010, 16:13

    Dane Osobowe

    Imię nazwisko:
    Codename:

    Pochodzenie:
    Cecha z pochodzenia:
    Profesja:
    Cecha z Profesji:
    Opis cechy:
    Specjalizacja:

    Statystyki

    Zręczność:
    Spryt:
    Percepcja:
    Charakter:
    Budowa:

    Choroba

    Nazwa:
    Lek:
    Pierwsze symptomy:
    Stan ostry:
    Stan krytyczny:

    Umiejętności

    Zręczność:

    Walka wręcz
    - Bijatyka
    - Broń ręczna
    - Rzucanie

    Broń strzelecka
    - Pistolety
    - Karabiny
    - Broń maszynowa

    Broń dystansowa
    - Łuk
    - Kusza
    - Proca

    Prowadzenie pojazdów
    - Samochód
    - Ciężarówka
    - Motocykl

    Zdolności manualne
    - Kradzież kieszonkowa
    - Zwinne dłonie
    - Otwieranie zamków

    Percepcja:

    Orientacja w terenie
    - Wyczucie kierunku
    - Tropienie
    - Przygotowanie pułapki

    Spostrzegawczość
    - Nasłuchiwanie
    - Wypatrywanie
    - Czujność

    Kamuflaż
    - Skradanie się
    - Ukrywanie się
    - Maskowanie

    Przetrwanie
    -Łowiectwo
    - Zdobywanie wody
    - Znajomość terenu

    Charakter:

    Negocjacje
    - Persfazja
    - Zastraszanie
    - Zdolności przywódcze

    Empatia
    - Postrzeganie emocji
    - Blef
    - Opieka nad zwierzętami

    Siła woli
    -Odporność na ból
    - Niezłomność
    - Morale

    Spryt:

    Medycyna
    - Leczenie ran
    - Leczenie chorób
    - Pierwsza pomoc

    Technika
    - Mechanika
    - Elektronika
    - Komputery

    Sprzęt
    - Maszyny ciężkie
    - Wozy bojowe
    - Kutry

    Pirotechnika
    - Rusznikarstwo
    - Wyrzutnie
    - Materiały wybuchowe

    Budowa:

    Sprawność
    - Pływanie
    - Wspinaczka
    - Kondycja

    Jeździectwo
    - Jazda konna
    - Powożenie
    - Ujeżdżanie

    Sztuczki

    Nazwa:
    Opis:

    Reputacja

    Sława:
    Miejsca szczególne:

    Bronie

    Ekwipunek

    Przyjaciele i wrogowie

    Imię:
    Status:
    Opis:

    Kod:

    [color=yellow]Dane Osobowe[/color]

    Imię nazwisko:
    Codename:

    Pochodzenie:
    Cecha z pochodzenia:
    Profesja:
    Cecha z Profesji:
    Opis cechy:
    Specjalizacja:

    [color=yellow]Statystyki[/color]

    Zręczność:
    Spryt:
    Percepcja:
    Charakter:
    Budowa:

    [color=yellow]Choroba[/color]

    Nazwa:
    Lek:
    Pierwsze symptomy:
    Stan ostry:
    Stan krytyczny:

    [color=yellow]Umiejętności[/color]

    [color=green]Zręczność:[/color]

    Walka wręcz
    - Bijatyka
    - Broń ręczna
    - Rzucanie

    Broń strzelecka
    - Pistolety
    - Karabiny
    - Broń maszynowa

    Broń dystansowa
    - Łuk
    - Kusza
    - Proca

    Prowadzenie pojazdów
    - Samochód
    - Ciężarówka
    - Motocykl

    Zdolności manualne
    - Kradzież kieszonkowa
    - Zwinne dłonie
    - Otwieranie zamków

    [color=green]Percepcja:[/color]

    Orientacja w terenie
    - Wyczucie kierunku
    - Tropienie
    - Przygotowanie pułapki

    Spostrzegawczość
    - Nasłuchiwanie
    - Wypatrywanie
    - Czujność

    Kamuflaż
    - Skradanie się
    - Ukrywanie się
    - Maskowanie

    Przetrwanie
    -Łowiectwo
    - Zdobywanie wody
    - Znajomość terenu

    [color=green]Charakter:[/color]

    Negocjacje
    - Persfazja
    - Zastraszanie
    - Zdolności przywódcze

    Empatia
    - Postrzeganie emocji
    - Blef
    - Opieka nad zwierzętami

    Siła woli
    -Odporność na ból
    - Niezłomność
    - Morale

    [color=green]Spryt:[/color]

    Medycyna
    - Leczenie ran
    - Leczenie chorób
    - Pierwsza pomoc

    Technika
    - Mechanika
    - Elektronika
    - Komputery

    Sprzęt
    - Maszyny ciężkie
    - Wozy bojowe
    - Kutry

    Pirotechnika
    - Rusznikarstwo
    - Wyrzutnie
    - Materiały wybuchowe

    [color=green]Budowa:[/color]

    Sprawność
    - Pływanie
    - Wspinaczka
    - Kondycja

    Jeździectwo
    - Jazda konna
    - Powożenie
    - Ujeżdżanie

    [color=yellow]Sztuczki[/color]

    Nazwa:
    Opis:

    [color=yellow]Reputacja[/color]

    Sława:
    Miejsca szczególne:

    [color=yellow]Bronie[/color]

    [color=yellow]Ekwipunek[/color]

    [color=yellow]Przyjaciele i wrogowie[/color]

    Imię:
    Status:
    Opis:
    avatar
    Lavi
    Poziom 17
    Poziom 17

    Male
    Pisces Cat
    Exp : 1392
    SP : 2045
    Sława : 16

    Powrót do góry Go down

    Re: Zasady do Neuroshimy

    Pisanie  Sponsored content


    Sponsored content


    Powrót do góry Go down

    Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry

    - Similar topics

     :: Uniwersa :: Neuroshima

     
    Permissions in this forum:
    Nie możesz odpowiadać w tematach