Lista Mistrzów
Warhammer - SHEERIF
Naruto
- Brak mistrza
Resident Evil - Brak mistrza
Neuroshima Brak mistrza
Wampir - Brak mistrza
Dragon Story
- Lavi
Underfantasy - Lavi
Cyberpunk - Lavi

Top posters
Lavi (1392)
 
Michaś (707)
 
SHEERIF (513)
 
Robson (479)
 
Anna (476)
 
RafciOo (174)
 
Zero (173)
 
Fenek (45)
 
pczyż (8)
 
Arheros (5)
 

Nasi przyjaciele :)



Cechy (a wiele ich)

 :: Uniwersa :: Warhammer

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down

Cechy (a wiele ich)

Pisanie  SHEERIF on Listopad 25th 2008, 18:29

Trochę o mechanice: CECHY

Szybkość (SZ)- Jest to liczba używana do określenia szybkości istoty w konkretnej sytuacji. Przeciętna Szybkość ludzi to 4, co umożliwia im przejście spokojnym krokiem 8 metrów w ciągu 10 sekund. Dla porównania: Szybkość konia równa jest 8.

Walka Wręcz (WW)- Określa umiejętności, wykazywane w walce w bezpośrednim starciu. Odzwierciedla naturalną agresję, predyspozycje bojowe i trening. Wyrażona jest w procentach od 1 do 100. Im WW jest wyższa, tym łatwiej jest zadać cios albo odbić uderzenia przeciwników.

Umiejętności Strzeleckie (US)- Określają możliwości bohatera w posługiwaniu się bronią strzelecką i w miotaniu przedmiotów lub ( w odniesieniu do niektórych istot) w pluciu jadem. Tak samo jak WW określono je w procentach.

Siła (S)- Określa jak mocny jest bohater i jak duże obrażenia zadaje przeciwnikowi w walce bezpośredniej. Siła jest wyrażona liczbą od 1 do 10.

Wytrzymałość (Wt)- Określa zdolność do wytrzymywania obrażeń fizycznych. Bohatera o dużej Wt trudno jest bardzo poważnie zranić. I odwrotnie. Wt jest wyrażona liczbą od 1 do 10.

Żywotność (Żw)- Pewne istoty mogą wytrzymać więcej obrażeń niż inne, gdyż mają większe siły życiowe lub są mało wrażliwe na ból. W grze taki predyspozycje wyrażone są liczbą punktów Żw. Punkty te stanowią sumę obrażeń, które owa istota może odnieść, zanim spowodują one trwałe uszkodzenie jej ciała, a nawet śmierć. Postacie których Żw została zredukowana do 0, nie są martwe, jednakże wszelkie dalsze obrażenia mają już bardzo poważne konsekwencje zdrowotne to znaczy śmierć. Żywotność wyrażona jest liczbą 1 lub więcej. Większość bohaterów-ludzi zaczyna z 6 punktami Żw.

Inicjatywa (I)- Jest odzwierciedleniem szybkości myślenia i działania bohatera. W walce wręcz określa, kto atakuje pierwszy. Jest wyrażona w procentach 1 do 100.

Atak (A)- Określa on liczbę ciosów jakie bohater jest w stanie wyprowadzić podczas jednej rundy walki. Większość istot dysponuje 1 Atakiem, ale niektóre mają ich więcej i nie ma tu żadnych ilościowych ograniczeń.

Zręczność (Zr)- Określa umiejętności, wykonywane przez bohatera podczas wykonywania skomplikowanych i delikatnych zadań, takich jak kuglarskie sztuczki, otwieranie zamków, okradanie kieszeni i inne - słowem zadań, które wymagają zdolności manualnych. Cecha ta wyrażona jest w procentach od 1 do 100.

Cechy Przywódcze (CP)- Oznaczają zdolności bohatera do przewodzenia innymi. Bohater o wysokich CP jest charyzmatyczny, wzbudza zaufanie i lojalność, podczas gdy ktoś, kogo CP są niskie raczej nigdy nie będzie dobrym wodzem. Cecha ta wyrażona jest w procentach od 1 do 100.

Inteligencja ((Int)- Określa zdolność bohatera do kreatywnego, przynoszącego wyniki myślenia i rozumienia tego, co się wokół niego dzieje. Może być uważana za odpowiednika ilorazu inteligecji. Jest wyrażona w procentach od 1 do 100.

Opanowanie (Op)- Ta cecha określa umiejętność zachowania spokoju i zimnej krwi podczas najpoważniejszych nawet stresów psychicznych, które innych mogą doprowadzić do szaleństwa. Niektóre z istot zamieszkujących Stary Świat, są naprawdę przerażające i spotkanie z nimi mogą wytrzymać jedynie bohaterowie o wysokim Op. Opanowanie wyrażone jest w procentach od 1 do 100.

Siła Woli (SW)- Jest odbiciem magicznej i umysłowej odporności bohatera oraz jego ogólnej wrażliwości na magię. Odzwierciedla zdolność do przezwyciężania skutków skutków magii, uroków oraz innych zagrożeń od działywujących na umysł. Wysoka SW jest też potrzebna bohaterom posługującym się magią, kiedy spotkają oni na przykład jakieś niebezpieczne stworzenia z innych światów, które zdolne jest przenikać umysł i zmieniać osobowość ofiary. Siła Woli wyrażona jest w procentach od 1 do 100.

Ogłada (Ogd)- Odzwierciedla umiejętność współżycia z innymi osobami, a także wygląd bohatera i sposób, w jaki jest przez tych innych postrzegany. Bohater z wysoką Ogd łatwo nawiązuje znajomości i uzyskuje informacje dzięki umiejętności odpowiedniego prowadzenia rozmów. Postacie z niską Ogd mają zadziwiający dar mówienia samych niestosownych rzeczy, są niewrażliwi na aluzje oraz kompletnie pozbawieni taktu. Ogłada wyrażona jest w procentach od 1 do 100.
avatar
SHEERIF
Poziom 10
Poziom 10

Male
Taurus Dragon
Exp : 513
SP : 594
Sława : 13

Powrót do góry Go down

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry


 :: Uniwersa :: Warhammer

 
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach