Lista Mistrzów
Warhammer - SHEERIF
Naruto
- Brak mistrza
Resident Evil - Brak mistrza
Neuroshima Brak mistrza
Wampir - Brak mistrza
Dragon Story
- Lavi
Underfantasy - Lavi
Cyberpunk - Lavi

Top posters
Lavi (1392)
 
Michaś (707)
 
SHEERIF (513)
 
Robson (479)
 
Anna (476)
 
RafciOo (174)
 
Zero (173)
 
Fenek (45)
 
pczyż (8)
 
Arheros (5)
 

Nasi przyjaciele :)



Klany

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down

Klany

Pisanie  Anna on Listopad 12th 2008, 21:13





Brujah

"Młodzi Gniewni" tak można w skrócie określić członków tego klanu - anarchiści, punkowie, skinheadzi, przestępcy; to ich cała natura. Klan jest słabo zorganizowany, nic nie jest w nim tam gdzie powinno, niemniej jednak pozostają oni ważnym przeciwnikiem w biegu po władzę. Brujah mogą się cofnąć swymi korzeniami aż do starożytnego Babilonu i bibliotek glinianych tabliczek, założonych przez pierwszych uczonych mędrców. Są miłośnikami i strażnikami wiedzy, a założycielem ich rodu był wynalazca pisma. Jednak w ich pędzie ku wolności zabili go i zostali wygnani z Pierwszego Miasta. Dzisiaj Brujah są pogardzani jako motłoch, który utracił własne dziedzictwo, a przez to powód do dumy. Przez ponad tysiąc lat byli buntownikami w Rodzinie, ciągle kwestionując i wystawiając na próbę Tradycje. Ten klan ma bardzo słaba organizacje; jego członkowie spotykają się nieregularnie i niewiele maja ze sobą wspólnego, poza miłością do buntu. Tylko oni udzielają poparcia anarchistom, a pomaganie im jest jedyna sprawa, na która zawsze się zgadzają. Często są niedoceniani, tak przez innych, jak i samych siebie.
Klanowe dyscypliny to: Akceleracja, Potencja, Prezencja

_________________
Each person dies, really, it lives not each.
avatar
Anna
Poziom 10
Poziom 10

Female
Capricorn Horse
Exp : 476
SP : 159
Sława : 8

Powrót do góry Go down

Re: Klany

Pisanie  Anna on Listopad 12th 2008, 21:14

Gangrel

Wampiry z tego klanu jako jedyne ryzykują wyprawy poza miasto. Istotą ich egzystencji jest ciągły ruch, nie mają stałych schronień, jedynie wędrują z miejsca na miejsce. Cenią sobie także kontakt z przyrodą. Z racji swych upodobań zostali obdarzeni przez inne wampiry przydomkiem Dzikusy. To dopiero jest klan! Gangrele jako jedyni nie boją się samotnych wycieczek poza miasto. Nic w tym dziwnego - w końcu są mistrzami transformacji i animalizmu. Ponoć założyciel tego klanu jeszcze żyje i opiekuje się swoimi dziećmi, zarówno wśród śmiertelników (Cyganie), jak i nie umarłych (Gangrele). Mówi się, ze klan jest jedynym, którego założyciel wciąż jest aktywny i zapewnia dobrobyt swym potomkom. Uwaga, jakś im poświęca, dorównuje jedynie zainteresowaniu swymi śmiertelnymi potomkami - Cyganami. Choć wielu Przedpotopowców wykorzystuje swych potomków jako pionki w Jyhad, Gangrel chlubią się wolnością od takiej manipulacji. Miedzy tym klanem a Cyganami występuje silna więź. W ostatnich latach, kiedy Gehenna zbliża się, stosunki miedzy nimi znacznie się wzmocniły.
Klanowe dyscypliny to: Transformacja (jej częste stosowanie sprawia, że członkowie Gangrel upodobnili się do zwierząt), Animalizm, Odporność.

_________________
Each person dies, really, it lives not each.
avatar
Anna
Poziom 10
Poziom 10

Female
Capricorn Horse
Exp : 476
SP : 159
Sława : 8

Powrót do góry Go down

Re: Klany

Pisanie  Anna on Listopad 12th 2008, 21:38

Malkavian

Obdarzeni są przydomkiem świry i to już wiele wyjaśnia. Malkavianie to klan szaleńców. Wszyscy razem przypominają dom wariatów, w którym znajdziesz zarówno osobniki nieszkodliwe, ale głęboko doświadczone przez własny umysł, jak i psychotycznych sadystów, którzy nie tylko nie panują nad własnymi emocjami, ale i ciałem. Spotkać można wśród nich także wesołków, którym największą frajdę sprawia zrobienie komuś kawału. Jest to jeden z najbardziej zróżnicowanych klanów, a jego członkowie znani są ze swej nieobliczalności. Malkavianie to są świry, i nawet gdybyś chciał to tego nie zmienisz. Wybierają na nowicjuszy przede wszystkim nieuleczalnie chorych i potencjalnych wariatów. Każdy z członków tego klanu ma chyba w sobie coś z małego dziecka... Historia klanu Malkavian całkowicie przepadła w przeszłości; mają wiele podań o swoim pochodzeniu, ale nawet oni sami nie wierzą w większość z nich. Ulubiona legenda krążąca wśród członków Rodziny mówi, ze założyciel tego domu został wyklęty przez Kaina i od tamtej pory jego potomkowie żyją w szaleństwie. Malkavianie zawsze żyli na peryferiach kultury wampirów, obserwując, jednak nigdy się weń naprawdę nie zagłębiając. Dawno temu, zanim jeszcze spadła na nich klątwa i szaleństwo, ich założyciel był uważany za największego z trzeciego pokolenia. Teraz tylko jego machinacje trzymają "przy życiu" tych najsłabszych ze wszystkich uczestników Jyhad.
Klanowe Dyscypliny to: Dominacja, Nadwrażliwość oraz Niewidoczność.

_________________
Each person dies, really, it lives not each.
avatar
Anna
Poziom 10
Poziom 10

Female
Capricorn Horse
Exp : 476
SP : 159
Sława : 8

Powrót do góry Go down

Re: Klany

Pisanie  Anna on Listopad 12th 2008, 21:39

Nosferatu

Członkowie klanu Nosferatu są odpychający, ich ciała są zdeformowane, twarze przypominają groteskowe i przerażające maski. Choć większość wampirów pragnie mieć jak najmniej do czynienia z Nosferatami, to klan ten jest darzony dużym respektem. Powód tego szacunku jest prosty - Nosferatu, żyjąc na marginesie powszechnie akceptowanego ładu społecznego, słyszą to, czego nikt inny nie słyszy. Zbierają informacje i wzajemnie je uzupełniają, co sprawia, że nikt nie zna miasta tak dobrze, jak oni. Nosferatu, z racji tego, że ich częstym schronieniem są kanały i inne podejrzane miejsca, "dorobili się" przydomku Szczury. Nosferatu rzeczywiście są brzydcy. Dlatego najczęściej mieszkają pod ziemią. Ich wygląd nie ma jednak wiele wspólnego z ich charakterem - według mnie są najuczciwszym z klanów, ponieważ wiedzą, czego tak naprawdę chcą. Godne pożałowania ślubowanie członków tego klanu każe obnażać im tkwiącą w ich sercach Bestię. Chociaż ich założyciel był znany ze swych wściekłych upodobań i potwornych odruchów, dziś Nosferatu są uważani za zimnogłowych. Choć starają się wybierać na swych potomków tylko najbardziej zdeprawowanych osobników, czasem członkowie tego klanu wydają się być w lepszej kondycji psychicznej niż większość wampirów. Mówi się, ze ich założyciel był człowiekiem o królewskim obliczu, który naraził się na gniew Kaina swym barbarzyńskim postępowaniem i został przez to przeklęty twarzą wiedzmy. Dzikość jego duszy odbija się na jego twarzy i twarzach wszystkich jego potomków. Oczywiście wiele klanów ma legendy, w których wszechpotężny Kain przeklina ich założycieli, tak jak Bóg przeklął Kaina. Mało prawdopodobne jest, by wszystkie te historie były prawdziwe, lecz niektóre, takie jak ta, mogą. Obecnie, Nosferatu zrazili się do swego założyciela i nie służą mu - przynajmniej tak im się wydaje.
Klanowe dyscypliny to; Animalizm, Niewidoczność i Potencja.

_________________
Each person dies, really, it lives not each.
avatar
Anna
Poziom 10
Poziom 10

Female
Capricorn Horse
Exp : 476
SP : 159
Sława : 8

Powrót do góry Go down

Re: Klany

Pisanie  Anna on Listopad 12th 2008, 21:40

Toreador

Kainici z tego klanu poświęcili swe nie-życie szeroko rozumianej sztuce. Są wśród nich zarówno prawdziwi, wybitni artyści, jak i zwykli pięknisie chcący za nich uchodzić. Całe życie członka klanu Toreador przyporządkowane jest jednemu, nadrzędnemu celowi - poszukiwaniu piękna. Te upodobania znajdują swe odbicie w strojach, noszonych przez Toreadorów. Dbają oni, by ich ubiór cieszył oko, nawet jeżeli ma być przez to pstrokaty i ekstrawagancki. Inne wampiry, nie podzielające podobnej potrzeby piękna, nadały im przydomek Degeneratów. Toreadorzy to artyści, chociaż zdarzało mi się słyszeć też inne określenia tj. "hedoniści" czy też "degeneraci". Ja osobiście sądzę, że jest to klan wampirów, które widzą coś, czego nie potrafią dostrzec członkowie innych klanów, i to jest ich siłą. Toreadorzy nie pragną władzy - pragną wiedzy. Mówi się, ze ta tradycja narodziła się wraz z pierwszym potomstwem ich założyciela, para pięknych i artystycznie uzdolnionych bliźniaków. Ich ojciec był przywódcą spisku trzeciego pokolenia wampirów, które zabiły swych własnych ojców. Choć był bezlitosny, bardzo kochał swoje dzieci, ofiarując im większa niezależność, niż miał jakikolwiek wampir z czwartego pokolenia. One zaś korzystały z tej wolności, kształcąc się we wszelkich sztukach, a ich ojciec chronił ich w czasie wojny i głodowych lat. Po dziś dzień klan Toreador uważa, iż czuwa nad nim Arikel, jego założyciel. Mimo iż Toreadorzy nie są tak formalnie zorganizowani jak niektóre inne klany, są względem siebie niezwykle lojalni i przypisują sobie służbę sztuce.
Klanowe dyscypliny to: Akceleracja, Nadwrażliwość i Prezencja.

_________________
Each person dies, really, it lives not each.
avatar
Anna
Poziom 10
Poziom 10

Female
Capricorn Horse
Exp : 476
SP : 159
Sława : 8

Powrót do góry Go down

Re: Klany

Pisanie  Anna on Listopad 12th 2008, 21:40

Tremere

Klan ten znany jest pod przydomkiem Czarodzieje. Nie wziął się on bez powodu - członkowie tego klanu parają się mroczną sztuką Taumaturgii, czyli magii krwi Zorganizowani są w ścisłą strukturę, zwaną Piramidą Mocy. Należące do niej wampiry są bezwzględnie lojalne wobec swego klanu i swych starszych. Ubierają się z reguły tak, by ich strój podkreślał otaczającą ich aurę tajemnicy. Pochodzą z Europy; ich stolicą polityczną jest Wiedeń. Tremerzy gustują w różnych dodatkach tj. laseczki, cylindry, fraki. Są wyjątkowi i żaden inny klan nie ma tak bogatej, a zarazem tak krótkiej historii, jak oni. Dawno temu ich przodkowie nie byli jeszcze czarnoksiężnikami, ani tez klan ich nie znał cudotwórczej sztuki Thaumaturgii. Niecałe tysiąc lat wcześniej nastąpiła wielka metamorfoza. Głęboko w górach Imperium Rzymskiego, w rejonie zwanym Transylwania, głupi przywódca klanu dokonał Przeistoczenia grupy magów starożytnego obrządku. Łącząc swoje nowe moce ze swą starożytną wiedzą, magowie szybko przejęli kontrolę nad klanem. Przeistoczyli wielu innych z zakonu wiedzy tajemnej i spili krew wszystkich starszych swego klanu. Chodzą nawet pogłoski, ze najpotężniejszy z nich urządził polowanie i zabił założyciela rodu. Tremere przyswoili najbardziej sztywny system hierarchiczny pośród wszystkich innych klanów, co pozwoliło im zdobyć olbrzymią władzę w społeczeństwie Rodziny. Inne klany nie mają zaufania do Tremere, czy to ze strachu, czy przeczuwając, iż cos z nimi jest nie w porządku.
Klanowe dyscypliny to: Dominacja, Nadwrażliwość i Taumaturgia.

_________________
Each person dies, really, it lives not each.
avatar
Anna
Poziom 10
Poziom 10

Female
Capricorn Horse
Exp : 476
SP : 159
Sława : 8

Powrót do góry Go down

Re: Klany

Pisanie  Anna on Listopad 12th 2008, 21:41

Ventrue

To klan tradycjonalistów. Głównym pragnieniem jego przywódców jest skupienie w swych rękach jak największej władzy. Starają się zaakcentować swą przywódczą rolę przez charakterystyczny dla biznesmenów styl ubioru, a także nienaganne maniery. Dlatego też dorobili się przydomka Arystokraci. Wampiry z tego klanu często zajmują odpowiedzialne stanowiska w strukturach Camarilli.To Prawdziwi przywódcy Camarilli. To właśnie z tego klanu pochodzi większość Książąt. Są bardzo dobrze zorganizowanym klanem - członkowie są w stałym kontakcie itp. Naprawdę, świetny klan.. Ventrue podejrzewają, że ich założyciel został zabity przez jednego z klanu Brujah. Choć uderza to ich dumę, zarazem dystansuje ich i chroni przed chaosem walk Jyhad. Nie będąc wplątanymi w intrygę i nie musząc znosić zadań od swego boskiego założyciela, Ventrue znacznie uniezależnili się od Przedpotopowych. Nie wiedzą, ile prawdy kryje się w tej legendzie, niemniej jednak jest to jedna z podstawowych doktryn ich klanu, bez względu, jak bardzo inni członkowie Rodziny z tego szydzą. Ventrue darzeni są szacunkiem głównie ze względu na swe uniezależnienie od Przedpotopowców. Nie jest za to chlubne, mimo tego szacunku, że ukrywają swe prześladowanie klanu Brujah. Najwięcej książąt i Egzekutorów pochodzi z klanu Ventrue; Ventrue organizuje regularne spotkania klanowe w różnych częściach świata, włączając Wielkie Zgromadzenie w Londynie co siedem lat.
Klanowe dyscypliny to: Dominacja, Prezencja, Odporność.

_________________
Each person dies, really, it lives not each.
avatar
Anna
Poziom 10
Poziom 10

Female
Capricorn Horse
Exp : 476
SP : 159
Sława : 8

Powrót do góry Go down

Re: Klany

Pisanie  Sponsored content


Sponsored content


Powrót do góry Go down

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry


 
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach