Lista Mistrzów
Warhammer - SHEERIF
Naruto
- Brak mistrza
Resident Evil - Brak mistrza
Neuroshima Brak mistrza
Wampir - Brak mistrza
Dragon Story
- Lavi
Underfantasy - Lavi
Cyberpunk - Lavi

Top posters
Lavi (1392)
 
Michaś (707)
 
SHEERIF (513)
 
Robson (479)
 
Anna (476)
 
RafciOo (174)
 
Zero (173)
 
Fenek (45)
 
pczyż (8)
 
Arheros (5)
 

Nasi przyjaciele :)



GenJutsu (Iluzja)

 :: Uniwersa :: Naruto

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down

GenJutsu (Iluzja)

Pisanie  Lavi on Grudzień 27th 2007, 02:09

GenJutsu Uniwersalne

Tanukineiri no Jutsu
Technika pozwalająca zasnąć w każdej chwili. Użytkownik składa pieczęcie, po czym zapada w sen.
Typ: GenJutsu
Koszt Chakry: 10
Obrażenia: Nie Dotyczy
Ranga: 1 [ E ]

Nemuri
Jutsu polega na uśpieniu przeciwnika, przez dotknięcie go palcem w plecy. Jutsu nie przydaje się w walce, ponieważ trzeba utrzymywać stały kontakt z uśpionym (trzymać palec na jego plecach).
Typ: GenJutsu
Koszt chakry: 10/tura
Obrażenia: nie dotyczy
Ranga: 1 [ E ]

Nen Konwaku
Jest to technika prosta, a skuteczna, jedna z podstawowych w GenJutsu. Za jej pomocą możemy zakłócić działanie jednego ze zmysłów przeciwnika (węch, smak, wzrok, słuch dotyk lub zdolność klanowa która działa jako
"szósty zmysł"). Na początku można zakłócić tylko jeden losowy zmysł przeciwnika (rzut 1k5 lub 1k6), z czasem działanie techniki obejmować będzie większą liczbę przeciwników jak i wybrany przez nas zmysł.
Skutki zaburzenia zmysłów:
-Wzrok: obraz przed oczami przeciwnika rozmazuje się, jest niewyraźny. Mogą pojawiać się "dziury" lub czarne punkty w obrazie.
-Słuch: postać odczuwa brzęczenie w uszach, jej równowaga jest chwilowo zaburzona.
-Węch: skutek taki sam jak przy katarze, oponent nie odczuwa żadnych zapachów, nawet tych najostrzejszych.
-Smak: kubki smakowe na języku nie spełniają swojej roli, wszystkie pokarmy smakują tak samo.
-Dotyk: następuje utrata czucia w członkach, postać wypuszcza z rąk wszystkie trzymane przedmioty. Mogą pojawić sie skurcze mięśniowe i znieczulenie ciała (postać nie odczuwa bólu).
Typ: GenJutsu
Koszt chakry: 25
Obrażenia: nie dotyczy
Ranga: 2 [ D ]

Nemurihane
Odmiana techniki Nemuri. Zaletą tej techniki jest to, że nie potrzebuje kontaktu z ciałem, a na dodatek można nią uśpić bardzo dużo osób.
Typ: GenJutsu
Koszt chakry: 70
Obrażenia: nie dotyczy
Ranga: 3 [ C ]

Kikai Gen'ei no Jutsu

Technika działa na każdy ze zmysłów. Z naszego ciała wyrastają kończyny innych osób. Jeśli tą kończyną jest głowa, to mówi, jeśli to ręka, to może nas udusić itd.
Typ: GenJutsu
Koszt chakry: 120
Obrażenia: nie dotyczy
Ranga: 5 [ A ]

Vijon GenJutsu

Kokohi no Jutsu

Zamiana wyglądu przedmiotów w celu zmylenia wroga.
Typ: GenJutsu
Koszt Chakry: 20/przedmiot, 60/budynek
Obrażenia: Nie Dotyczy
Ranga: 2 [ D ]

Kori Shinchuu no Jutsu
Osoby, które wpadną w tą iluzję mają wrażenie krążenia w kółko po danym obszarze.
Typ: GenJutsu
Koszt Chakry: 35
Obrażenia: Nie Dotyczy
Ranga: 2 [ D ]

Kanashibari no Jutsu

Technika paraliżująca. Stwarza przed kimś jakąś paskudną iluzję np. śmierć kogoś lub atak wielkich tygrysów. Osoba jest sparaliżowana po takim widoku i nie może się poruszyć.
Typ: GenJutsu
Koszt chakry: 30
Obrażenia: nie dotyczy
Ranga: 2 [ D ]

Mefubi no Jutsu - Shina
Technika polega na zmienieniu obrazu przed oczami wroga. Można stworzyć przedmiotu.
Typ: GenJutsu
Koszt chakry: 25
Obrażenia: nie dotyczy
Ranga: 2 [ D ]

Mefubi no Jutsu - Jinteki
Technika polega na zmienieniu obrazu przed oczami wroga. Ta odmiana techniki pozwala stworzyć iluzyjną postać.
Typ: GenJutsu
Koszt chakry: 25
Obrażenia: nie dotyczy
Ranga: 3 [ C ]

Mefubi no Jutsu - Jiken
Technika polega na zmienieniu obrazu przed oczami wroga. Ten odłam techniki stwarza zdarzenie.
Typ: GenJutsu
Koszt chakry: 25
Obrażenia: nie dotyczy
Ranga: 3 [ C ]

Kasumi Juuha no Jutsu
Osoba wykonująca tą technike tworzy od kilku do kilkunastu klonów, które są tylko złudzeniem - jednakże bardzo silnym, gdyż klony nie znikają tak łatwo jak w przypadku techniki Bunshin no Jutsu; natomiast osoba która wykonała technikę atakuje z ukrycia, tak, że wygląda to jakby atakowały klony.
Typ: GenJutsu
Koszt chakry: 10/klon
Obrażenia: nie dotyczy
Ranga: 3 [ C ]

Osoregenzou

Technika polega na tym, że dana osoba widzi przed oczami swój największy strach. Postaci o niskiej odporności psychicznej mogą zemdleć.
Typ: GenJutsu
Koszt chakry: 20
Obrażenia: nie dotyczy
Ranga: 4 [ B ]

Kokuangyo no Jutsu
Te jutsu polega na "zakryciu" jakiejś przestrzeni ciemnością.
Dzięki temu przeciwnik/przeciwnicy nie może nas dostrzec, a my go widzimy.
Typ: GenJutsu
Koszt chakry: 45/start, 25/podtrzymywanie co turę
Obrażenia: nie dotyczy
Ranga: 4 [ B ]

Seken GenJutsu

Sekenzousha
Potężne GenJutsu. Umieszcza cel w nierealnym świecie. Prawdziwy przeciwnik zasypia i wtedy trafia do świata stworzonego przez użytkownika techniki. Ból nie jest prawdziwy, jednak w iluzji go czuć. Użytkownik może stworzyć co mu się podoba, od ataku zombie po tsunami. Po zakończeniu techniki jednak świat znika.
Typ: GenJutsu
Koszt chakry: 60/tura
Obrażenia: nie dotyczy
Ranga: 5 [ A ]

Yochi Souzoubutsu
Najpotężniejsza z iluzji, znana tylko przez najlepszych iluzjonistów. Polega na wykreowaniu własnego świata, który może dowolnie
kształtować i moderować. Do tego świata może się cały czas przenieść. Może też zabrać ze sobą dowolną ilość osób. Nie musi być to technika ofensywna, ale oczywiście może. Możemy stworzyć okrutną iluzję jakiegoś wydarzenia, jak również cudowny świat bez wojen i walk, do którego przychodzimy i odpoczywamy. Oczywiście gdy się znajdujemy tutaj, jesteśmy nietykalni.
Typ: GenJutsu
Koszt chakry: 500/tworzenie, 80/przeniesienie osoby
Obrażenia: nie dotyczy
Ranga: 6 [ S ]

Souhou GenJutsu

Jubaku Satsu
Jutsu te wywołuje dziwne wrażenie na osobie, która wpadła w tą technikę. Użytkownik po wykonaniu odpowiedniej kombinacji pieczęci znika. W tym momencie z łatwością może zbliżyć się do swojego celu. W momencie dojścia na dostateczną odległość za wrogiem pojawia się drzewo, którego
gałęzie oplatają ofiarę. Dzięki czemu jest ona pozbawiona jakichkolwiek ruchów. Iluzja ta sprawia, że osoba ma wrażenie, że została złapana. W tym momencie użytkownik tej techniki wyłania się z drzewa i z łatwością może zadać ostateczny cios.
Typ: GenJutsu
Koszt Chakry: 50
Obrażenia: Nie Dotyczy
Ranga: 3 [ C ]

Hia GenJutsu

Utsusemi no Jutsu
Technika stosowana by zmylić swojego przeciwnika, polega na emisji swojego głosu ze wszystkich stron. Nie musimy stać bezpośrednio przy wrogu, możemy być od niego oddaleni.
Typ: GenJutsu
Koszt chakry: 15
Obrażenia: nie dotyczy
Ranga: 2 [ D ]

Taidan Gyakuni no Jutsu
Technika zmylenia słuchu wroga, polegająca na tym, że wszystko co usłyszy cel będzie odwrotnością tego, co ktoś do niego powiedział. Np. Towarzysz powie: Nie idź tam; Cel usłyszy: Idź tam
Typ: GenJutsu
Koszt chakry: 35
Obrażenia: nie dotyczy
Ranga: 2 [ D ]

Hime no Jutsu
Z naszych ust wydobywa się pisk bardzo wysokiego tonu, który uniemożliwia myślenie i wykonanie jakiejkolwiek akcji umysłowej.
Typ: GenJutsu
Koszt chakry: 40
Obrażenia: nie dotyczy
Ranga: 4 [ B ]

Damu no Jutsu
Trafiony cel głuchnie.
Typ: GenJutsu
Koszt chakry: 60
Obrażenia: nie dotyczy
Ranga: 4 [ B ]
avatar
Lavi
Poziom 17
Poziom 17

Male
Pisces Cat
Exp : 1392
SP : 2045
Sława : 16

Powrót do góry Go down

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry


 :: Uniwersa :: Naruto

 
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach