Lista Mistrzów
Warhammer - SHEERIF
Naruto
- Brak mistrza
Resident Evil - Brak mistrza
Neuroshima Brak mistrza
Wampir - Brak mistrza
Dragon Story
- Lavi
Underfantasy - Lavi
Cyberpunk - Lavi

Top posters
Lavi (1392)
 
Michaś (707)
 
SHEERIF (513)
 
Robson (479)
 
Anna (476)
 
RafciOo (174)
 
Zero (173)
 
Fenek (45)
 
pczyż (8)
 
Arheros (5)
 

Nasi przyjaciele :)



Jutsu Medyczne

 :: Uniwersa :: Naruto

Go down

Jutsu Medyczne

Pisanie  Lavi on Grudzień 18th 2007, 12:25

Gedokuyaku
Ninja medyczny znający tą technikę, potrafi przygotować antidotum na różne trucizny. By móc to zrobić, musi mieć do dyspozycji daną truciznę oraz inne specjalne składniki, jak np. zioła. Antidotum to przeważnie płyn lub zastrzyk. Ilość powstałego antidotum oraz jego skuteczność (niektóre tylko niwelują truciznę w naszym ciele, inne oprócz tego mogą nawet zapewniać całkowitą odporność na daną substancję) zależy od umiejętności medyka oraz od rodzaju trucizny. MG ustala składniki potrzebne do jej wykonania i preferencje wymagane od medyka.
Typ: NinJutsu
Koszt chakry: ustala MG
Ranga: 1 [ E ]

Chiyute no Jutsu
Najłatwiejsza technika z serii technik uzdrawiających. Można nią wyleczyć lekkie, powierzchowne rany, takie jak zadrapania, skaleczenia lub płytkie rany cięte. Ręka medyka pokrywa się leczniczą chakrą, przyłożona do rany leczy ją w dość szybkim tempie.
Typ: NinJutsu
Koszt chakry: 15
Leczenie: 1/10 Vit
Ranga: 2 [ D ]

Shikon no Jutsu
Technika polega na udawaniu martwego, ma wiele przydatnych zastosowań. Użytkownik potrafi zatrzymać swój puls i oddech na parę minut.
Typ: NinJutsu
Koszt chakry: 30
Ranga: 2 [ D ]

Deri Gaidoku no Jutsu
Wokół rąk medyka pojawiają się bańki, które możemy zanurzyć w czyimś ciele. Bańki automatycznie pochłaniają substancje, które nie powinny znajdować się w organizmie, np. trucizny.
Typ: NinJutsu
Koszt chakry: 40
Ranga: 3 [ C ]

Jika Jukusei
Jest to zdolność leczenia samego siebie. 1 pkt chakry to 1 pkt VIT. Leczenie samego siebie, wygląda jak niebieska aura wokoło zranionego miejsca. (Co jeden tytuł shinobi ilość przywracanych VIT rośnie o 1)
Typ: NinJutsu
Koszt chakry: dowolny
Ranga: 3 [ C ]

Naosute no Jutsu
Tą techniką można uleczyć poważniejsze obrażenia, takie jak głębsze rany, małe złamania lub krwotok zewnętrzny. Wymaga trochę większego doświadczenia niż poprzedniczka.
Typ: NinJutsu
Koszt chakry: 30
Leczenie: 1/5 Vit
Ranga: 3 [ C ]

Tensei no Jutsu
Jest to technika medyczna, różniąca się nieco od pozostałych. Medyczny ninja poświęca swoje własne punkty VIT, by przywrócić taką samą ich ilość osobie, którą opatruje. Na leczenie nie można poświęcić więcej niż 80% swoich punktów VIT. Tą techniką można uleczyć nawet dość poważne rany.
Typ: NinJutsu
Koszt chakry: nie dotyczy
Leczenie: leczenie w ilości zainwestowanych VIT
Ranga: 3 [ C ]

Koiyasute no Jutsu
Zaawansowana technika lecznicza. Za jej pomocą możemy wyleczyć poważne uszkodzenia ciała, wewnętrzne jak i zewnętrzne, a nawet choroby (jednakże nie wszystkie, ustala MG).
Typ: NinJutsu
Koszt chakry: 60
Leczenie 1/8
Ranga: 4 [ B ]

Chakra no Mesu
Ofensywne jutsu. Polega na wytworzeniu wokół swoich dłoni aury, która podczas ataku wręcz ma za zadanie uszkodzić tkanki, czy nawet strukturę kostną przeciwnika.
Typ: NinJutsu
Koszt chakry: 30/aktywacja 15/utrzymanie
Obrażenia: 1/6
Ranga: 4 [ B ]

Kiseki
Kiseki jest jedną z najdoskonalszych technik uzdrawiających. Wymyślona przez medyków po serii wojen obfitujących w wielkie straty na ludziach. Udało się im stworzyć technikę, która na polu walki spisuje się wręcz idealnie - jest szybka i skuteczna, dużo wydajniejsza od standardowych technik leczących. Za pomocą techniki medyczny shinobi leczy wszystkich jego sprzymierzeńców znajdujących się w promieniu paru do maksymalnie parunastu metrów. By zmniejszyć dość duży koszt techniki, medycy zbierają się w jednym punkcie i inkantują technikę jednocześnie; koszt jest wtedy dzielony przez liczbę medyków. Z każdym dodatkowym medykiem wzrasta także zasięg techniki.
Typ: NinJutsu
Koszt chakry: 125 (25 Vit) 250 (50 Vit) 375 (75 Vit) - koszt dzielony pomiędzy medyków i mnożony razm rannych
Leczenie: 25 do 75 Vit
Ranga: 4 [ B ]

Naikairai no Jutsu
Przy pomocy tej techniki można przez krótki okres dowolnie kontrolować ruchy i czynności martwej ofiary, łącznie z jej mową. Kontrolowana osoba tak naprawdę cały czas jest martwa, medyk tylko przywraca pracę serca, podczas gdy on sam pełni rolę mózgu. Nie możemy używać technik, które znał denat.
Typ: NinJutsu
Koszt chakry: 60
Ranga: 5 [ A ]

Souzou Saise
Użytkownik tej techniki medycznej przez dłuższy okres (mowa tu o miesiącach, latach) gromadzi leczniczą chakrę w jednym punkcie jego ciała (np. na czole), w wyznaczonym miejscu pojawia się mały, niebieski czworokąt (jest to także rodzaj techniki pieczętującej). Nagromadzona chakra ma ogromną leczniczą moc, by z niej skorzystać, wystarczy otworzyć pieczęć. Ciało pokrywa się wtedy różnymi wzorami, uwalnia się nagromadzona energia. Ta technika może wyleczyć każdą, nawet najfatalniejszą ranę i najpoważniejszą chorobę.
Typ: NinJutsu
Koszt chakry: nagromadzona czakra (max. CHA x poziom)
Leczenie: 100% Vit.
Ranga: 5 [ A ]

Fuukin Souhuu Eisei no Jutsu
Technika bardzo trudna. Sprawiamy, że nasza ręka wchodzi do organizmu innej osoby. Wtedy możemy bez problemu dotykać jej organów, czym możemy cicho i skutecznie zabijać. Drugim zastosowaniem jest, posiadając już rękę w czyimś ciele, możemy obwiązać organy zielonymi nićmi z chakry, które będą regenerowały je i uleczały.
Typ: NinJutsu
Koszt chakry: 100
Obrażenia: 100
Leczenie: 1/7
Ranga: 5 [ A ]

Yomigaeri Tensei
Właściwie nie jest to technika medyczna, ale technika "przekazania życia". Wykonujący poświęca swoje własne zdrowie, by wskrzesić dopiero co zmarłą osobę. Technika wymaga także ogromnych nakładów chakry.
Typ: NinJutsu
Koszt chakry: 500
Efekt: 15% szans na ostanie z utratą 99% punktów życia i zemdlenie, 85% na śmierć
Ranga: 6 [ S ]

Toshigaro Andoksu no Jutsu
Technikę musi wykonywać tyle osób, aby wspólna pula NinJutsu wynosiła 5000 lub więcej. Może więc to być nawet jedna osoba, a może i dziesięć. Technika polega na odmłodzeniu innej osoby.
Typ: NinJutsu
Koszt chakry: 10 000 / na każdy rok odmłodzenia
Ranga: 6 [ S ]
avatar
Lavi
Poziom 17
Poziom 17

Male
Pisces Cat
Exp : 1392
SP : 2045
Sława : 16

Powrót do góry Go down

Powrót do góry


 :: Uniwersa :: Naruto

 
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach